phone search
0
profile Profil

ZATVORI Close icon

Često nas pitate

Zašto se moram registrirati?
Proces registracije omogućava potrebne informacije za izdavanje računa te adresu koja je potrebna za dostavu.

Pravna sam osoba, i trebam R1 račun
U slučaju da ste pravna osoba te trebate izdavanje R1 računa, prilikom procesa registracije odaberete pravna osoba te popunite potrebne podatke.

Trebao bih dostavu na drugu adresu
U slučaju da želite dostavu na drugu adresu, prilikom kreiranja narudžbe možete izmijeniti podatke o adresi dostave odabirom polja izmjeni podatke.
 

Da li se dostava naplaćuje?
Trošak dostave iznosi 19,99 kn za narudžbe iznosa do 200 kn. Narudžbe iznad 200 kn imaju besplatnu dostavu, osim u slučaju narudžbe bijele tehnike gdje Vas kontaktiramo individualno po pitanju termina i iznosa dostave.

Kako je moguće plaćati?
U slučaju da se odlučite za kupovinu putem web shopa moguće je jednokratno i obročno plaćanje putem kartice, virmana ili pouzeća u slučaju dostave.

Što je to pouzeće?
Pouzeće definira način plaćanja dostavljaču prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje je isključivo gotovinsko.

Mogu li kupovati na rate?
U slučaju da ste se odlučili za kupovinu na rate istu možete provesti putem Visa i Maestro kartica do 12 rata (izdavač kartice PBZ), putem VISA Premium kartice do 12 rata te putem MasterCard kartice do 12 rata (izdavač kartice ZABA). 

Prihvaćate li čekove?
Čekove kao način plaćanja ne prihvaćamo.

Sustav mi ne prihvaća karticu?
Pokušajte unijeti sve znamenke bez razmaka ili znakova i provjerite da li ste unijeli kontrolni broj kartice.

Gdje se nalazi kontrolni broj kartice?
Kontrolni broj kartice možete pronaći na poleđini kartice.

Što ukoliko sam propustio dostavu?
U slučaju da niste bili u mogućnosti preuzeti dostavu, GLS ili Overseas Express će Vam ostaviti obavijest te imate mogućnost dogovoriti novi termin dostave.

Gdje mogu pronaći detalje svoje narudžbe?
Po svakoj uspješno provedenoj narudžbi generira se nalog koji možete pregledati na adresi elektroničke pošte koju ste predali prilikom registracije.

Zamjene ili povrat sredstava
Za sve zamjene ili povrate sredstava molimo pogledajte naše uvjete poslovanja.

Zašto se ne mogu prijaviti na stranicu?
Provjerite da li ste unijeli ispravno korisničko ime, a zatim i zaporku.

Artikl koji tražim nemate u webshopu, da li ga ipak mogu nabaviti kod Vas?
Naravno, samo pošaljite upit na webshop@hgshop.hr

Mogu li u Vašim poslovnicama donijeti stare elektroničke uređaje kako bi ih Vi adekvatno zbrinuli?
Da, u naše poslovnice možete donijeti elektroničke uređaje kako bi ih zbrinuli. Elektronički uređaji sadrže nekoliko stotina različitih materijala od kojih ima nekih koji su iznimno štetni za okoliš i mi u svojim poslovnicama nudimo mogućnost da svoje elektroničke uređaje donesete kod nas, a mi ćemo ih adekvatno zbrinuti.

Ako niste u blizini naših poslovnica, u Hrvatskoj postoji organizirani besplatni sustav zbrinjavanja elektroničkog otpada putem ovlaštenih sakupljača. Nazovite besplatni broj 0800 444 110 ili poslati SMS na 098 444 110 i ukoliko imate više od 30 kg elektroničkog otpada, ovlašteni sakupljač će ga preuzeti na Vašoj adresi. Na istom ćete broju dobiti sve potrebne dodatne informacije. Nalog možete dati i na web stranici www.eeotpad.com te putem elektronijčke pošte prijava@eeotpad.com

 

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda webstranice slažete se s uvjetima korištenja. Klikni ovdje i saznaj više informacija.